7 september 2012

Update

Denna vecka har jag städat och skött om min "sjuka" pojkvän.
Jag har även sytt som en galning på lärdomsprovet, och
även om torsdagen var ett helvete går det faktiskt framåt :)
Ikväll blir det inflyttningsfest, imorgon vill jag helst vara hemma
och mysa, och på måndag börjar min allra första studentskrivning,
hörförståelse i engelska. De ska undersöka våra matsäckar, pennor
och kläder (hur noga då??) i en hel timme före, så det är verkligen
strängt. Hoppas det går bra i alla fall :)
Dessutom har jag möjligtvis kommit på vad jag ska göra efter
studenten, vilket ju underlättar en hel del.
Sen kommer det möjligtvis att hända en riktit kul grej i mitt
liv snart, men om det blir av eller ej vet jag inte än, så det
är hemligt :P Jag vet inte riktigt varför jag låter så glad, för
egentligen har jag inte alls varit särskilt glad de senaste dagarna.
Jag har varit otroligt trött och irriterad. Jag hoppas jag hinner vila
upp mej lite i helgen, har faktiskt noll lust att fara ut och festa
imorgon, skulle mycket hellre sitta hemma och skriva på textdelen
till lärdomsprovet, läsa, städa och sy. Kanske det beror på att
vi har läst en massa om alkoholens negativa effekter på hälsa
denna vecka? Hursomhelst, jag vill bara sova och plugga denna
helg. Får se hur det blir. Jag har faktiskt tyckt om att vara i skolan
denna vecka, den har liksom hållit tankarna upptagna från annat.
Men nu ska jag duscha, packa väskan och så vidare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)