11 september 2012

Äckel

Idag blev jag riktigt jävla sur i skolan. Varför då, frågar ni?
Nååå, ja veeet inte, det kan jo ha berott på att två jävla
skitungar buckade in viola och mej i en vägg?
Japp, ni minns i lågstadiet, när pojkarna knuffade in varandra
i flickor för att "oj så kul nu rörde du en flicka hahaha".
Det hände idag, till skillnad att vi var i en yrkesskola, vilket
innebär att dehär två omogna skitungarna var minst 15 år.
Hursomhelst, det värsta var nog att en lärare såg allt (och hörde
min ramsa med svordomar), och han gjorde absolut ingenting.
Gick förbi och tittade ner i sina papper. Wtf??
Så nu har jag sjukt i foten och är på jävligt dåligt humör.
Dessutom är jag sjukt trött och vill inte alls börja med läxor
vilket jag måste göra, typ, nu. Gonatt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)