16 juli 2012

Viktig information (elr så inte)

I brist på annat sitter jag här och läser om piercingar.
Vad jag funderar på är ännu hemligt (och jag tvivlar stoooort
på att det blir av), men det är kul att bli inspirerad i alla fall :)
Hur som helst tänkte jag skriva lite mer om min tungpiercing
som jag gjorde för ca. ett halvår sen.

Jag kan ju börja med att säga att det gjorde inte ont.
Inte ens lite. Jag kan helt ärligt säga (och det brukar jag
göra också) att varenda hål i mina öron (11 st, 4 "uppe")
har gjort mera ont när de blev gjorda. Tyvärr är det ingen
som riktigt tror på mej när jag säger det, och helt ärligt
så trodde nog inte jag heller det före jag hade gjort det :)
Men i alla fall, vad jag har förstått så är det mellan två
muskler/nerver, och därför känns det inte mer än ett svagt
tryck :) Å andra sidan kan det ju vara olika, det kanske
gör jätteont för någon :/

Efter några timmar kommer smärtan. Det gör inte skitont,
men direkt man rör på tungan känns det, det märks att
man har gjort ngt. Jag levde på tonfisk i någon vecka efter.
Jag hade tillockmed med tonfiskburkar till skolan XD
Jag tycker inte att jag läspade nästan alls :)

Nu är min tungpiercing läkt sedan länge, den läktes ganska
snabbt, vet inte om det är så för alla elr?
I alla fall, nu märker ingen att jag har den om jag inte
gäspar elr skrattar stooort, elr om jag räcker ut tungan
såklart :) Så det är nog inget problem med att få jobb elr
så, eftersom den ju inte syns alls :)
Ibland glömmer tillockmed jag själv bort att jag har den XD

Huuur som helst, de som känner mej (och ni som har läst
bloggen länge) vet ju att jag inte kan gå och se ut på samma
sätt hur länge som helst. Och nu har jag sett ut på samma
sätt i nästan ett halvår herregud!! Okej så allvarligt är det
ju inte :P Men jag känner att jag vill göra ngt, och då är det
ju piercing elr ngt med håret. Håret ska jag inte färga fören
tidigast när skolan börjar, så jag funderar på att göra ngt
med löshåret, men vad? Hm, möjligtvis ngn semi-färg.

Idag tänker jag föresten ha mina röda skor (om det inte regnar),
punkt slut!! Ska ju somsagt på ASIANGARDENDÄJT med
Räkmyran (vilket jag är löjligt excited över).
Är det annars bara jag som har reagerat på hur mycket
jag använder (såna här)? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)