17 juli 2012

Sjuk

Usch jag mår inte bra. Har känt mej snorig i flera dagar,
och att jag for ut hela kvällen i korta shorts igår hjälpte
knappast. Kunde knappt andas i morse när jag vaknade
och fick halft panik. Brukar också vara ett tecken på att
allt inte riktigt stämmer.

Hur som helst, igår for vi till Netti, jag Räkmyran och
Jani tittade på när Tonfisken fick en tatuering. För det första:
Den där maskinen låter himla läskigt! Dessutom såg det
ut att göra ont, blodet började ju rinna och så!
Nåja, det är läänge tills jag ska göra någon tatuering :)

Idag far jag hem till Maxmo, orkar ändå inte göra ngt
vettigt som tex. laga mat. Vilket jag verkligen borde göra 
före jag far för att undvika en mindre olycka.
Just nu ligger jag här totalsvettig och fryser. Inte heller bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)