16 juli 2012

Denna hälg var naaaajs

I fredags blev det en oplanerad utgång, först till Netti och
disskutera viktiga saker med Räkmyran, och sen till Melody :)
Riktigt kul var det, hann dansa en del också :D
När vi kom hem en fyratiden var det inte tal om att gå
och sova (bara för Jani). Karaoke och mat och grejjer
blev det, och sen for alla av någon anledning för att väcka
Jani och släpa honom ur sängen XD
... vilket slutade med att han låste in sej på wc, stackaren <3
En sjutiden gav jag upp och for och sova, och då var vissa
tydligen upp ännu längre :D

I lördags bar det av mot Purmo (efter många om och men,
blev bland annat stannade av polisen, men som tur var hade
vi inte begått något värre brott haha).
När vi kommit fram till Fiddys villa for jag och Jani genast
vidare till Klacken en sväng för att hämta Räkmyran, och jag
sladdade i gräset :D Sen till villan igen för att laga mat (grilla biff),
vilket failade totalt och slutade med att jag fick äta en tonfiskburk -.-
Sen for vi då till klacken där det var ganska kul, jag tyckte det var
lite folk, men möjligtvis såg jag fel. I skummet for vi, och var skummiga
resten av kvällen, någon lyckades även smeta ner Räkmyran fast
hon inte ens for in i skummrummet, haha!

Igår sov till och med jag länge, och sen for vi hem till Jeppis igen.
Efter lite misslyckad grillning på kvällen for jag och Jani in till stan,
där vi mötte upp med Räkmyran och Tonfisken.
Där hände nu inte så jättemycket, men jag och Räkmyran
planerade in en ASIANGARDENDÄJT imorgon idag är det ju iaf :D
Vi träffade även Emma Konrad :D Och 3 andra människor
varav en hade inte snygga skor -.- :P

Anledningen till att jag skriver detta denna okristliga tid är att eftersom
Jani börjar jobba 7 sover jag hos honom och så släpper han av mej
hemma samtidigt som han far till jobbet.
Idag ska vi till Netti på drop-in tatuering! Om någon i shakket faktiskt
ska laga någon tatuering är oklart (inte jag i alla fall), men det ska
bli intressant att titta iallafall :D Sen har jag och Räkmyran börjat
planera piercingar en liten aning, om det blir av är också väääldigt
oklart, men den som lever får se ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)