4 juli 2012

Grrrrr

Jag har lust att stanna i Maxmo hela sommaren. Eller hela livet
faktiskt. Det känns enklast så. Här vet jag i alla fall vem jag kan
lita på. Jag borde definitivt ta en paus från fb, möjligtvis hela datorn
och t.o.m. telefonen. Nå, telefonen lämnar jag väl på, men eftersom
jag på fredag far till Kalajoki i minst 3 dagar så slipper jag ju datorn :)

I tisdags var jag med Bella, vi for bl.a. till Idrottsgården och såg KAJ :)
Idag har jag fått finbesök från Larsmo av Ida herself, och vi for på
shopping till Vasa :) Tror jag aldrig har shoppat för så lite i hela mitt
liv, endast 10 euro slösade jag :D

Får se vad som händer imorgon, men packning står åtminstone på schemat.
Jag ska försöka få med alla saker som ligger utspridda här hemma till
Jeppis :)

2 kommentarer:

Leave your opinion :)