10 juli 2012

Summerplans

Jag sitter här och läser gamla blogginlägg och smider planer
om vad jag ska hitta på i sommar. Jag har ju flyttat tillbaka
till Jeppis nu, och eftersom alla mina kompisar + min pojkvän
jobbar typ hela tiden måste jag ju ha ngt att göra.
Idag har jag städat (mamma och Cessi var hit och hjälpte mej),
och det ska jag fortsätta med denna vecka tills det är klart.
Efter det ska jag planera olika syprojekt till hösten, och så
ska jag göra ngt åt både mitt hår och mitt löshår (nej, färg är
inte tillåtet). Jag har tittat på bilder från förr, och inser nu hur lat
jag är. Jag orkar varken sminka mej eller fixa håret nuförtiden,
vilket det ska bli ändring på. Sen ska jag också ha en megarensning
i garderoben (och i köket också). Dessutom ska jag ut och gå ofta, 
punkt slut.

Här ser ni en del av min klänning som jag sydde till avslutningen.
Och här är den gulliga kattungen Pyret <3 (numera Siiri) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)