1 juli 2012

Veckan som aldrig kommer tillbaka

Oj oj, skäms på mej för den dåliga uppdateringen. Ja ska dra en
snabb genomgång av veckans händelser.

Måndag-Torsdag
Jobb 10-14 (lekledare på simskolan), jobbigt ibland pga. det inte
alls vackra vädret. Jani har bott i Maxmo denna vecka, så vi har
ätit tyskt godis och kört gaturally i Maxmo (om det ens är möjligt).

Fredag
Vi åkte iväg till Jeppis där vi var på alla möjliga ställen under kvällen,
bla. Olearys, Netti, Janis kompis, träffade Räkan och Tonfisken 
(och snuskmoffagubben) minifest hos Janis andra kompis, 
och tillsist sjukhuset mitt i natten. Japp, mina revben var det som krånglade
denna gång, jag kunde varken gå, sitta elr ligga, vet inte vad fan problemet
är :(

Lördag
På lördagen bar det av till Janis kompis villa, där vi efter ett tag bestämde
oss för att bege oss till Klacken trots skitvädret och det dyra inträdet.
Skitkul hade jag, träffade många jag inte har sett på länge, dansade en halv minut,
skällde ut mitt en person, lyssnade på Triio Peeråsetzi (stavning?) och stod
i wc-kön ett par timmar :)

Söndag
Idag har vi mest kört omkring, var bl.a. till Sandåsen och simmade,
iiiiiiiiiiskallt var det!

Under den senaste veckan har jag hunnit med att köra flera olika bilar,
och jag kan nog bara säga att ingen bil är lika bra som min <3

(Reflektera över min sjukt djupa rubrik tack)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)