22 maj 2012

Trög i huvudet

Denhär dagen har gått ut på att fixa klänningen och springa
en massa ärenden. Klänningen är snart klar, planerar att
sy det sista imorgon. Så har jag lämnat in FPA-papper,
lämnat in skorna på fixning (järnet var fram i klacken,
lät jättehögt när jag gick), och så har jag lagat en
fjäder-extension i håret :D Men hohho vad svårt det
var! Vi gick till 4 olika ställen innan vi äntligen hittade
vad vi sökte. De andra ställena fattade inte vad vi menade,
+ att ett av dom var jätteotrevliga! Jaja, nu är man fin på
skolavslutningen i alla fall :)
Annars så lagade min söta pojkvän morgonmål åt mej
imorse! :) <3 Nu ska jag fixa lite mer skolarbete innan jag
hoppar i duschen och sen möjligtvis latar mej framför
datorn eller far iväg till min pojkvän. Livets stora fråga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)