22 maj 2012

Choklad

Ni som godisstrejkar eller går på diet kanske inte vill läsa
dethär, för detta inlägg kommer nämligen att handla bara
om choklad! Jag köpte nämligen 2 chokladplattor från Fazer
idag, den nya med jordgubb och den ganska nya med päron
(de var på rea). Så jag tänkte ge min  åsikt om de olika smakerna,
ifall nu någon har missat Fazers och har panik över vilken platta
de ska köpa :) Så, topplistan:

1. Hela nötter, absolut godast hittills.
2. Jordgubb och vanilj. För er som har missat
älskar jag jordgubbar :)
3. Päron och nötter, jag blev förvånad över att jag
gillade denna, brukar inte tycka om mörk choklad annars.


4. Cashewnötter vilket jag älskar, men den smakar
inte så mycket av det :/


5. Röda bär (min mammas favorit), helt okej :) 


 6. Dehär 2 sista tycker jag är lite tråkiga i smaken
eftersom de inte har ngt speciellt, men goda är de ju :)

 Dessa härifrån och neråt har jag inte smakat (inte vad
jag minns iaf, så de kan jag inte riktigt säga ngt om.





Måste bara tipsa om dehär också, får dem alltid till jul och älskar dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)