20 maj 2012

En tyst minut för handduken

Jag är helt vinglig i huvudet av att ha suttit vid datorn i flera timmar,
håller nämligen på med ett skolarbete som jag skulle vilja få klart
idag. Trött är jag också, for och sova en 4-5 tiden igårkväll.
Funderar just nu om jag ska orka stiga upp och laga mat eller inte.
Jag är sådär allmänt slö i huvudet idag, riktigt passligt när jag
ska läsa till ett förhör, lol. 

När jag bläddrade igenom ett häfte för att hitta vilka sidor jag
ska läsa till förhöret hittade jag ngt mycket intressantare
istället. En text som jag skrev för ett par veckor sen, då jag
hade det lite jobbigt. Det läskiga var att exakt allt jag skrev
då stämmer nu också! Deju Vu eller vad. Och nu talar vi
ordagrant. Lte jobbigt också, detdär hade ju varit och farit
liksom. Nåja, jag ska ta och koncentrera mej på skolan,
det är ju inte så lång tid kvar (2 veckor).

By the way uppfann jag just en helt ny maträtt.

Bild från Turkiet. En dag hade jag hängt ut min handduk och min bikini
på balkongen för att torka, då blev det mittiallt storm.
Min bikini hittade jag i ett träd, och handuken på denna
luftkonditioneringsgrej. Jag fick inte tag i den, så såvitt jag vet är
den kvar där i Turkiet ännu XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)