24 maj 2012

Haha ni måste vara i skolan och jag har choklad

Efter att ha varit sjuk i nästan 2 veckor gick jag till hälsovårdaren
i skolan för att få hjälp. Hon sa att jag skulle använda näsdroppar.
Inget illa menat nu, men varenda gång jag är förkyld och det
börjar kännas i öronen är det far too late för näsdroppar, jag
behöver medicin! Så jag for till HVC och pratade med typ
världens trevligaste läkare i 3 minuter och så skrev hon ut
ett recept åt mej. Första tabletten skulle jag ta idag till lunch.
Så inatt passade mina öron på att jävlas riktigt ordentligt,
jag låg och vred mej flera timmar med en riktigt jävlig öronvärk
i höger öra, som antagligen skulle hålla på än om inte min
underbara pojkvän skulle ha hämtat burana och vitlök åt mej
mitt i natten. Idag har jag inte så ont, men jag är jättetrött,
det är lock för mitt öra, jag hör megadåligt och det känns
att ngt är fel. Det är helt enkelt att hoppas på att medicinen
hjälper nu då.

Igårkväll var jag och grillade med 7 andra (orsaken till
öronvärken?), vilket var jättekul :D

Idag ska klänningen sys klar (jag har ca. 1 meter att sy
förhand), och dessutom ska portfolion fixas helt klar.
Inlämningsdag: 25 Maj för båda sakerna. Wihoo.
Jag fick en knäpp igår och sprättade upp halva klänningen,
men det blev faktiskt ungefär 1000 gånger bättre!
Nu ska jag bara lära mej att gå i mina superhöga skor
också så är jag redo för avslutning! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)