25 maj 2012

PMS

Jag har lärt min pojkvän vad PMS är och jag ångrar det.
Varje gång jag är på pyttelite sämre humör än superglad
får jag frångan; "Har do PMS??" Nej.

Idag var sista inlämningsdag på klänningen och portfolion,
så nu är de inlämnade och jag är fri! Jag vet inte riktigt vad
vi ska göra nästa vecka, men knappast ngt jätteviktigt.

Ikväll ska jag städa, städa och städa lite mer, jag får nämligen
besök på söndag :D Senare ikväll ska jag nog ändå försöka
hitta på ngt roligare, men det blir nog ändå en lugn kväll.
Öronvärk, medicin & megatrötthet brukar göra så med en.

Annars så har en jävla fågel skitit på min bil igen. I hate them!
Sen kan jag tala om att jag inte tål vuxna som cyklar mitt på
vägen. Undomar kan jag ha förståelse för, de är ju unga
och inte så smarta än, men vuxna? Det finns ju för fan
cykelvägar i hela jeppis!? Måste ni då cykla mitt framför min
bil jättesakta, och så kommer det dessutom bilar emot så
jag kan inte köra om heller! Ååååh!!!

Okej. Nu hoppar jag i duschen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)