24 april 2012

Trampbilsbarn

Jag har kommit fram till att jag har väldigt trevliga grannar :)
De flesta är 50+, har sett typ 2 under 25, men ändå :)
Typ alla säger hej eller ler vänligt, och när jag säger hej
tillbaka blir de ofta megaöverraskade. En hemsk och
farlig tonåring som säger hej? Whaaat? Hehe :P
Dock är det ju liiite tråkigt, för man kan inte ha så
mycket ljud. Inte för att jag nu är så värst högljudd,
men man måste ju tänka lite, och äldre människor
har ju mindre överseende med såntdär. Men jag hade
nu inte planerat att ha ngn megafest heller så :)
Sen har flera av mina grannar skitsnygga bilar.

Vid ett annat höghus i stan bor en bil som är likadan
som min, så jag och min pojkvän funderade på
att låta dem gifta sej så får de små trampbilsbarn
som växer upp till riktiga bilar om man sköter om
dem ordentligt. Bra med livlig fantasi, hehe :P

Lite konstigt inlägg nu, men men. Nu ska jag leta
bra filmer. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)