24 april 2012

Funderingar

Jag blev godkänd i alla prov vi hade i gymnasiet (kan säga att
medeltalet var 9), och godkänd i finskaförhöret (kan säga att
vitsordet inte var 9), och nu hoppas jag bara att jag har klarat
båda fiberproven också. Jag utnyttjade regenatfibrer i lördags
i ett ölspel, man skulle räkna upp olika saker på ett tema, och jag
valde regenatfibrer. Eftersom alla andra var pojkar från bil, vvs
och såna linjer visste ju ingen vad jag pratade om, mohahaha.
Just nu känns livet allmänt jobbigt och svårt, jag har massa att
göra, måste spara pengar men allt kostar, och det känns som
om ingen riktigt orkar höra på en. Antingen får man säga allt
10 gånger elr så får man höra att det man säger inte är tillräckligt
intressant. Jaja, det är väl så det ska vara, kan ju inte påstå att
jag är bättre direkt så. Som tur är slipper jag ifrån allt detta om
mindre än två veckor ;) By the way är mitt köksbord vackert
glittrigt efter att jag gjorde om pringlesburkar till spagettihållare
igår. Ikväll ska jag vara duktig och både skriva uppsats och
öva till finskaprov. Vi har dessutom fått en massa student-info
som jag måste fundera på. Jag har bestämt mej för att skriva
ett ämne på hösten, men jag kan inte riktigt bestämma vilket,
matte elr engelska, hm..? Dessutom funderar jag på att gå
ut och gå ikväll. Cyklingen till skolan höll så länge som en dag
för mitt bakre cykelhjul har dött. Annars så funderar jag på att
fixa naglarna sådär invecklat som jag alltid gjorde förut.
Saknar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)