25 april 2012

Spindel i örat

Jag har en ungefär meterlång lista på saker jag ska ha
gjort före sommarlovet, läxor och grejer till resan och sånt.
Idag har jag gjort typ 10 saker på den, så jag känner mej
ganska nöjd. T.ex. fick jag idag veta att jag måste skriva
en bokrecension eftersom jag ska till Turkiet, och jag bara
neeeej -.- Mittiallt fick jag ett ryck och skrev den på ca. 20
minuter. Ojdå :D Just p.g.a. dehär positiva grejerna vet jag inte
riktigt varför jag känner mej lite irriterad ikväll. Eller okej, det vet
jag ju, jag vill bara inte skriva det här. Jag tycker bara att folk
ibland borde tänka innan dom pratar.

I alla fall, jag och Viola har kommit på en jättekul grej att göra
på fredag :D Men det får ni inte veta, för det är jättehemligt!
Nånej, jag orkar bara inte förklara.

Just nu tycker jag att jag har gjort tillräckligt med "nyttiga" saker
idag, meeeeeen så kom jag på: finskaföhör imorgon!!
Fan, då var den kvällen förstörd... Anywaaaay så är nu
flygbiljetterna till Tyskland klara, känns lite PIRRIGT,
snart är det dags!!!      !!
Det jag oroar mej för en liiiten aning är hur jag ska klara
att åka tåg själv, ta in på hotell själv och kliva på flyget
själv i Tyskland där man endast talar tyska. Ojdå.
Jag kan 3 tyska ord. Good luck liksom...

Åh, jag vet inte, jag är allmänt irriterad idag, eller de senaste
dagarna igentligen. Det är som vanligt bara en massa smågrejjer,
men en sak som faktiskt fick mej på bättre humör var vädret :D
Jag gick till skolan idag, och det var så varmt att jag kunde ta
av mej jackan :D Konstigt nog var det tydligen bara jag som
tyckte så, alla andra sa att de var för kallt och Eleh frågade
om jag hade mens XD
Nej, men vårkänslor har jag nog :D Imorse hade min otroligt
snälla pojkvän öppnat mitt fönster som jag inte kan stänga
själv och sedan stack han. Jag fick ta i med riktiga karakrafter
för att tillsist få igen det :)
Imorgon hoppas jag på solsken igen, för då ska jag ha
strumpbyxor. Punkt slut.

Annars så skrev jag om anorexi i bokrecensionen, jag har läst
boken "Ta livet av mig, mamma!", som är en otroligt bra bok
som alla borde läsa. Jag är väldigt intresserad av att läsa om
anorexi, vet inte riktigt varför, kanske för att jag själv var svagt
påväg mot det hållet en gång i tiden? I alla fall, läs den boken.

By the way: om du läser dethär Jani, nu ska jag äta ris. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)