26 april 2012

Förbannad

Idag var x3m (som jag inte vet hur man skriver) till vår
skola och radioade sej, handär som inte hette Janne blev
utklädd till en transa från 1800-talet XD Lite stolt över
vår skola som är så bra ;) Sen finns det ju andra saker
som gör att jag riktit skäms över att gå där, men jag ids
inte ta upp det här -.-

Just nu skriver jag en lista på allt jag borde handla idag.
Det blir en väldigt lång lista. Nackdelen med att man
inte orkar gå och handla förrän man svälter är att då
behöver man jättemånga saker, och så går det jättemycket
pengar på en gång, och så känner man sej megafattig. Jee.

Jag råkade koka min plastslev igår. Det luktade illa och nu
har jag en slev med en megabubbla i och en platta med
smältad plast på. Myyysit!

Ikväll ska jag på kaffe till Idas. Fast jag inte dricker kaffe :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)