23 april 2012

Mårran

Jag blev klar ovanligt tidigt idag, och har därför tid
att skriva ett inlägg. Jee. Idag har jag gymppa. Jee.
Dessutom ska jag somsagt cykla till skolan. Jee.
Positivitet ser ni :D
Egentligen hade jag ju tänkt cykla hela förra veckan,
men det kom alltid någon anledning till att jag måstade
ta bilen istället. Hur klarade jag mej utan bil förut
egentligen??
Hur som helst, jag ser inte riktigt framemot skolan
idag, vilket möjligen märks :P
Tråkiga timmar, massa saker att göra, plus att
jag antagligen inte får sy på klänningen idag,
vits att fara då liksom. Nåja, jag får ju träffa
den bästa klassen iaf, så det är ju ett plus :)
Just nu är det sol. Wow liksom, jag har inte
hämtat mej från chocken att det inte snöade
igårkväll! Loll, som Ida skulle ha sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)