27 april 2012

Positivitet

Äntligen är det hälg!
Det firade jag med att shoppa för 40 euro.
Vad köpte jag då för dessa 40 euro undrar ni, jo en tröja,
ett par byxor, ett par skor... stopp.
Det enda jag köpte för dessa 40 jävla euro var mat. Mat!!
Till mitt försvar hade jag inte handlat på några veckor (jag for
inte förra gången jag skrev det p.g.a. lathet, hehe), så därför
blev det så himla mycket. Men ändå, uuuusch det är dyrt att leva.

Okej, såhär ser hälgens planer ut för tillfället:
Fredag (idag): Melody
Lördag: Modeshow i Lasmo, åka hem till Maxmo
Söndag: Lathet
Måndag: Vasa, fest
Tisdag: Maxmo, Jeppis, jee...

Helt okej hälg,det är ju första maj :D
By the way har jag en 200 grams makupala, MOHAHA!
Och om en vecka åker jag till Turkiet, dubbel MOHAHA!!!

:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)