12 mars 2012

Uptade (<---wtf)

Okej, senast jag skrev var i onsdags, så nu ska jag försöka komma ihåg vad jag har gjort sedan det.

Torsdag: Möte med bekl10, verkar som det faktiskt blir Milano nångång på trean :) Sen läxläsning på Fredrikas, med ViolE & Magge. Vi gjorde faktiskt läxor också!

Fredag: Efter skolan hoppade jag och min pojkvän i bilen och åkte hem till Maxmo. Jee.

Lördag: Tidigt på morgonen for mina föräldrar iväg till Mumindalen, så då var det bara jag, pojkvännen och syskonen som vi skulle ta hand om (se till att de inte svälter typ) kvar. Jättegod pizza på Nabben, och rundtur i Maxmo XD. Dessutom spelade vi spel (monopol & liknande), vi spelade fyra olika spela och jag vann varenda gång :D Anklagelserna om fusk var dessutom fullständigt falska kan jag lova.

Söndag: Spel, hotdog & skidcupsavslutning. Och skrinning utan skrinnskor. Hehe :) Sent på kvällen tillbaka till Jeppis. (riktigt mysig och bra helg :D)

Måndag: Idag har vi självstudiedag, och jag har inte börjat med mina läxor än (22.13). Woops. Tur att man har en håltimme imorgon :) Istället har jag läst en bok, druckit trip vid halpahalli, varit med min pojkvän, sett på film & latat mej. Myysit :D

Jag saknar Optima mega-mycket (utom idag, de måstade vara i skolan HAHA!), Ida har nämligen berättat om alla roliga incidenter som jag har missat :(
By the way, när jag inte klarade körkorts-uppskrivningen på första gången skrämde jag nog upp mina kompisar ordentligt, 2 st. har nämligen skrivit för några dagar sen och båda klarade det på första gången! Grattis till er och varsågod för hjälpen :P

Gonatt!

Nej just det. Läxor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)