13 mars 2012

Vad jag har tänkt på lektionerna idag

1. Jag vill ha en ny bikini till Turkiet-resan. Vänligen påminn mej 2 dagar före resan.

2. Jag saknar min klass! Trodde aldrig jag skulle säga det (med personer som Ida i den :P ), men jag saknar bekl10 jättemycket. Det är inte riktigt samma sak i JG, där byts hälften av personerna ut varenda timme, man lär inte riktigt känna någon, och jag vet knappt vad någon heter heller. Det är en månad kvar -.- Å andra sidan finns det många trevliga folk i JG också, speciellt i kombi10 :P

3. Jag vill köpa sommarklänningar. Helst idag med någon annans pengar :)

4. Till ingens förvåning har jag tröttnat på mitt hår. Eller ja, tröttnat är nog inte rätt ord. Jag har hatat det sedan jag tog bort löshåret för över en månad sen, men jag har stått ut. Nu skulle jag ha lust att trolla det megalångt eller åtminstone slänga färg i det, men eftersom jag är totalsmart ska jag göra ingetdera. Jag ska aldrig mer ändra hårfärg, men min utväxt borde fixas. Det ska jag inte heller göra, jag har inte färgat håret på 3 månader och ska klarar det så länge till jag bara kan! Så vad är min masterplan då undrar ni. Jo, jag ska fixa om mitt löshår så att det förhoppningsvis blir användbart igen. Det är lite svårt att förklara, men just nu är det i klumpar som inte går att ha i håret, så jag ska sprätta upp allt och försöka fixa ihop det till träns med clips. Låter knäppt och omöjligt, men jag vet vad jag håller på med. Typ. Satt nämligen och planerade det hela mattelektionen, hehe. Sedan blir det även tvättning, klippning och färgning (för löshåret).

5. Idag köpte jag min favvomascara till halva priset, wihoo!

6. Igår kl. 00.21 blev jag megapartysugen av någon anledning, så nu ser jag framemot Melody i hälgen jättemycket!! Dock påminde Emma mej om klädproblemet, dvs. jag har ingenting att ha på mej. Att köpa ngt är uteslutet (ska inte shoppa annat än utomlands nu några månader), så jag får väl rota igenom garderoben...

7. För er som inte vet brukade jag fixa naglarna jättemycket för ca. 2 år sen, men sen blev jag så himla upptagen att jag aldrig hann. Det ska jag börja med igen! Inte idag tyvärr, min löshårs-fixning-tidsberäkning hamnade nämligen på 7 timmar. Jag är alltså klar kl. 1 inatt. Ojdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)