7 mars 2012

Helt okej liv ;D

Idag har varit en riktigt bra dag av flera orsaker. En är att all disk
äntligen är diskad (även om det nyss kom ny för att jag åt -.-), en 
annan är att skoldagen var kort och o-jobbig. Hälsolära var intressant
som vanligt, engelska roligare är väntat & matte gillar jag just nu
eftersom jag ännu hänger med och fattar allt. Även om läraren
har fått för sej att jag är dum i huvudet. Jaja.
Idag ska jag städa*, tvätta kläder, laga läxor & laga portfolio.
Det känns väldigt ovant att göra läxor varenda dag, förut var det
ca. 1 gång i månaden. :)

* Någon undrar säkert varför jag skriver att jag ska städa i
varannat inlägg. Det är för att städning för mej oftast bara blir
att jag flyttar plats på ca. 5 saker. Då kanske ni förstår att
det tar flera veckor :P

Jag har fått veta att slalomresan om en vecka kanske inte blir av,
men jag är inte helt förskrossad för det, för jag ska nämligen på
en mycket längre resa i maj, nämligen tiiiiiill:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TURKIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMGOMGOMGOMGOMG!!!!

Det är megahäftigt för att:
1. Vi kommer att åka flygplan.
2. Jag far till ett land som är längre bort än Sverige.
3. Turkiet är ju halvvägs i asien, en annan världsdel alltså. 
(jag har inte helt påklart vilken del vi ska till).

Okej, enligt mina google-undersökningar ligger 
stället vi ska till i asien!!!!! Dubbel-omg på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)