3 mars 2012

Perfect parking

Jag har tråkigt. Vilket betyder att jag uppdaterar, hehe :P
Jag har packat, klätt på mej, fixat mej och nu väntar jag
bara på att mamma ska släppa iväg mej till Jeppis igen :)
Jag måste tydligen göra dethär som kallas "äta" först :P
Igår var det slalom hela dagen vid Himos, naajs :D
Jag ser framemot Vuokatti om en & en halv vecka!
Ikväll blir det antagligen Melody :)
Hm, sportlovet skulle gääärna få fortsätta en vecka till.
Lite random inlägg jag vet, men jag vill åka nuuuu!
Ser framemot att sätta mej i bilen med musiken på högsta
volym och bara köra :) Av någon anledning är det lättast
att köra med musik, för om jag inte har musik börjar jag
tänka för mycket, och då blir jag okoncentrerad (och det vill
vi ju inte). Nu ska jag gå och slänga alla saker i bilen.
Jag parkerade den brevid garaget igår, så perfekt att varken
mamma eller pappa kan låna den, det är bara jag som slipper
in eftersom den är så nära väggen XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)