5 mars 2012

Blä

Idag har jag sprungit runt halva stan efter gymnasieböcker.
Usch, jobbigt & dyrt. De senaste dagarna har jag lyckats
skada mej en massa, bla. hällde jag kokhett vatten över
halva benet. Aj. Min pojkvän tyckte åtminstone att det var
kul, bra för honom. Idag är en vara-hemma-&-städa-dag,
och alla vet ju hur mycket jag älskar sådana. Umgås med
kompisar, neeeej, vara med pojkvän, neeeej, festa och ha
kul, neeeeej, städning & diskning, JA!!!! Fy fan.
Detta gör att jag är på mycket pissigt humör idag.
Att måndag är jobbigaste dagen i gymnasiet gör ju inte det
hela bättre. Jag vill tillbaka till Optima! Å andra sidan har vi
tydligen fått nya stränga regler om ordning & reda där.
Man får inte ha mössa, inte jacka, bara äta i cafe osv.
Jag funderar på att gå naken för att vara på den säkra sidan.
Nu ska jag diska, städa, flytta om, betala räkningar,
laga läxor och kolla min ekonomi ta en lång varm dusch. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)