12 februari 2012

Super giggly and happy

Nu har jag diskat i över en timme, allt i köket är skinande rent.
Och som resultat har jag fått mommofingrar. Myysit.
Jag vill åka skrinnskor. Skridskor? Hur säger man?
I alla fall, jag vill skrinna. Förut älskade jag det, och gjorde
det jätteofta, men förra året skrinnade jag inte en enda gång :'(
I år ska det bli ändring på det!! Nästa helg far jag hem och hämtar
skrinnskorna, punkt. Så vill jag även åka slalom, kanske redan på sportlovet?
Hm :) Jag har inte riktigt bestämt vad jag ska göra på sportlovet än.
Jag kommer antagligen att vara en del i jeppis och en del i maxmo.
Och så skulle jag vilja till vasa. Nåja, det är ju långt dit än (not).
Jag kom på att jag inte en enda gång har skrivit att jag gör läxor
här i bloggen. Det är för att jag inte gör några läxor MOHAHAHA!
Neeejdå, om vi har läxor gör jag dem nog (oftast). Vi har bara inga
läxor helt enkelt. Det enda kombiämne jag har just nu är modde,
och det får jag väl erkänna att jag har slarvat lite med. Sen har vi faktiskt
en fysikuppgift som jag borde ta tag i och göra snart. Annars så får vi ju liksom
inga läxor i sömnad, såå... :)
Men jag kan ju gissa att när vi far till gymnasiet om 2 veckor kommer vi
att få huuuuur mycket läxor som helst. Trevlit, trevlit, nej.
Dessutom kom jag just på att jag håller på att sy om en skjorta
åt min morfar som jag började med redan förre året, kanske dags
att ta tag i det va? Tur att jag har en håltimme imorgon.
Min nya "grej" är tydligen att lägga en random bild i varje inlägg.
Så här får ni en del från Typelikeagirl som beskriver hur jag känner
just nu :)












Ååååh, vad mitt hår var snyggt i somras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)