12 februari 2012

Skräp

Jäääklar vilken uppdatering idag!
Inte för att jag har ngt vettigt att skriva, men endå.
Tänkte bara meddela att jag gick just ut för att sätta motorvärmaren
i bilen, och då var bilen borta! :O Istället fanns där en bilformad snöhög!
"Wtf" tänkte jag då, var är min bil?? Ajjaaa, under snöhögen.
I en vecka har jag inte orkat använda biltäcket och hoppats på det bästa,
men nu har det alltså hänt. Imorgon blir det att stiga upp extra tidigt och skrapa då.
Dessutom var rutorna totalt isiga också, jag har en jobbig morgon framför mej -.-
Sen kan jag meddela att min vita mössa är missing. Jag minns inte när jag hade
den senast heller, kanske i fredags? Nää.
Den ligger väl nog här hemma någonstans.
Jag orkar inte riktigt leta bara.

Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag helst skulle hoppa
över måndag. Nu skulle jag det ännu helldre.
Jag har bestämt att imorgon är det städdag, damsugningsdag,
kläduppredningsdag, tvättdag, och allmän tillsnyggning av
lägenheten-dag. Jajja. Riktigt spännande låter det.
Eller så inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)