12 februari 2012

Knellasi

Usch va jag hatar söndagar. Tråkigaste dagen varenda vecka.
Man gör ju aldrig ngt på söndagar. Inte för att jag skulle vilja det
heller, jag skulle helt enkelt kunna hoppa över söndag.
Sen skulle jag gärna hoppa över måndag också, jag ska inte
göra ngt vettigt imorgon ändå tror jag.
Just nu sitter jag ju då här vid datorn och tråkar.
Jag var just i duschen, och snart ska jag börja diska.
Jess, jag är såå himla taggad.
Som om det inte är tillräckligt har jag en känsla av att jag
kommer att bli sjuk. Jag känner mer alltså inte sjuk,
utan det känns som om jag kommer att bli sjuk. Wtf liksom??
Jaja, jag lär ju märka det sen då...
By the way är jag tydligen den femte teletubbien. Bara så ni vet.

Denhär tyckte jag var söt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)