13 februari 2012

Aaaaww

Hej alla söta så barn som läser min blogg.
Idag har jag bytt tungpiercing, främst för att den jag hade
var så lång att jag bet i den hela tiden, ajaj.
Jag tittade på youtube hur jag skulle göra, ändå failade jag.
Som tur är fick jag in den i hålet tillsist XD
Nu smakar det skit i munnen.
Idag var ju som sagt städdag, men jag fick en bra ursäkt
att slippa eftersom jag hastigt och lustigt blev bjuden på
finmiddag hos Göran (Viola alltså). Tyvärr är det först om en timme,
så jag hinner städa först -.-
By the way bytte jag ut min gröna tungpiercing mot en rosa,
det är ju alla <3 dag imorgon :D Jag har egentligen aldrig
riktigt firat det förut. Förr brydde jag mej inte (var ju singel),
för två år sen minns jag att jag och två andra singelkompisar
var på bio, förra året hade jag ju en pojkvän, men vi firade
nu inte direkt, drack kaffe med lite folk bara (men jag fick faktiskt
hjärtgodis :). I alla fall har jag en liten överraskning åt min (nya) pojkvän i år.
Det kan jag ju inte skriva här, men jag känner att han är värd nånting
bra så som jag har betett mej. Varför jag har varit en dålig flickvän
ska jag inte skriva här (nej, jag har inte varit otrogen). 
Men jag hoppas han blir glad i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)