12 februari 2012

Tankar (bilen XD)

Aj aj aj. Jag föll tydligen värre än jag trodde i fredags,
för på båda mina armbågar finns 2 stoooora blåmärken.
Och det gör ont som faaaa......
Jag har förresten alltid blåmärken, men inte såhär hemska.
Ibland kan jag hitta ett blåmärke som jag inte har en aning
om hur jag har fått typ (ingen alkohol inblandad).
Wierd.

Igår firade vi Ida, som bjöd på pizza :D
Sen körde vi runt i jeppis med musik på hög volym,
och jag lyckades skämma ut mej en hel del med mina
kärringstop ca var femte minut. Jag vet inte om det var fel
på mej eller bilen, men pinsamt var det XD

Idag är jag på gott humör men av någon anledning
illamående. Det beror inte på krapula för igår var jag
spiknykter (jag körde ju liksom), så jag gissar att jag
har ätit för lite eller ngt. Jag har ätit lite dåligt på senaste
tiden, vilket beror mest på tungpiercingen, men också på
att jag inte har haft den minsta matlagningslust.
Dessutom är jag hungrig, men har ingen matlust.
Det är en konstig känsla.

Totalt omotiverad men söt bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)