7 februari 2012

-4 igår, -18 idag -.-

Jag har kort hår, och det är så sköönt!
Det går typ att tvätta på 5minuter!! :D
Dessutom blir jag klar skitfort på morgnarna,
så nu sitter jag här och har tråkigt... -,-
Jag har så inte alls lust att gå till skolan idag.
Därför hör jag skithögt på en pepplåt, men jag kommer
snart att ha spelat sönder den, så nu behöver jag en ny.
Just nu trivs jag somsagt jättebra i kort hår, för det är så
enkelt, men jag ska nog hitta på ngt sätt att använda löshåret
sen också, lite onödigt att slösa massor av pengar på det
annars. Annars så gör tungan ännu ont. Mest på morgonen
och när jag äter, men ändå.. Men jag ångrar det inte en sekund :)
Igår var jag och Viola efter Asian Garden mat, naaaaam, men aaaaj.
Hur som helst, idag blir det lite shopping. Inga stora saker,
bara lite presenter som ska köpas ;)
På torsdag ska jag fara till besiktningsstationen och se om körkortet
har kommit. Imorgon, eller kanske idag, ska jag städa.
Det ser för hemskt ut i min lägenhet alltså! Jag måste städa,
damsuga, tvätta, diska, damma, byta sängkläder (det håller jag visserligen
redan på med), sortera kläder, packa upp ur alla väskor/påsar o.s.v.
Nu vill jag inte komma hem heller -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)