5 februari 2012

Tråkigt var det inte i alla fall...

Det har hänt en jävla massa fast jag skrev senast igårkväll typ.
Det känns som om det var flera dagar sedan vi hade modevisning.
Ca. kl 8 kom min kompis Ida hit, och vi skulle ju fara och äta till
Asian Garden, tyvärr var det stängt. Då for vi till macken istället,
i Drive In (!!!), jodå, shit vad coola vi är :P
Sen for vi och hämtade min pojkvän och hans kompis, och så
körde vi runt i stan en stund innan vi for på roadtrip till Larsmo
och lämnade Ida där. Efter det såg vi på film, och sen kuskade
vi runt lite folk typ. Jag upptäckte hur himla tråkigt det är att
vara chafför som tjej i en bil full med fulla killar XD
Jag tror det var nångång efter det som det började gå åt helvete.
Jag vill inte skriva mer här, men jag kan säga som så att det var
lååååångt ifrån bästa kvällen i mitt liv. Som tur är verkar det
som om allt kommer att ordna sej, hoppas jag i alla fall. :)

Ps1: Jag har en egen tvättmaskin :D

Ps2: Jag har gått ner 2 kilo sen i tisdags typ :D

Och så en bild som inte hör det minsta till inlägget.
Dethär var från min 18-års dag, och jag kände mej jättevuxen.
Sen upptäcker jag att jag har lagt mina byxor bak-och-fram XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)