7 februari 2012

Pictures






Tänkte att jag kan ju slänga in dehär bilderna här också, jag lade dem ju ändå på fb. Idag har jag shoppat. Way too much. Jag köpte tyg till min klänning, vilket blev typ 70 euro (!), så har jag shoppat lite andra grejer också. Nu sitter jag här och känner jätteångest för att jag inte riktit har orkat städa idag. Tvättat kläder har jag i alla fall, alltid ngt... Jag är på lite halvt depp-mode ikväll, vet inte riktigt varför. Egentligen har jag inga problem alls, utom att jag tänker för mycket :/ I alla fall, jag kom hem ca. 5-tiden, och då tittade jag på Hitta Nemo, och så somnade jag. Jag vaknade 20 över 7, och trodde det var morgon = paniiik! Lol XD Nej men seriöst, usch vad allt känns jobbit just nu (oroa er inte, jag har inte börjat må dåligt igen, jag har bara en mini-depression nu ikväll)... Imorgon slutar jag som tur är tidigt, DÅ FAN SKA DET STÄDAS!!! TAGGAAAA!!! Not... By the way, GRATTIS till Ida som fyllde 18 igår, i helgen ska det firas ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)