20 januari 2012

Update

Snart är denna vecka slut, skööönt!
Det har varit så otroligt jobbigt att stiga upp till skolan...
Snart kommer en kompis hit på mat, och ikväll kommer
2 andra hit, får se vad vi hittar på då :)
För roligt ska vi i alla fall inte ha, jag kan inte ha
krapula när jag har släktkalas imorgon!
Imorgonkväll å andra sidan... ;P
Igår såg jag på en äcklig film, vilket verkligen bevisar
hur otroligt tråkigt jag hade. Jag måste annars hinna städa
ikväll också... Och så ska jag och viola skriva ngt cv till
englandsresan. Jag kom just på att jag måste skaffa ett pass.
I alla fall, snart händer det grejer! Nästa vecka får jag förhoppningsvis
mitt körkort, och freda-lörda blir det Hesa = shoppa!
Veckan efter ska jag också göra en sak jag har väntat
länge på :) Jag vet inte, jag tycker att jag sådär annars har varit
väldigt glad de senaste veckorna, undrar vad det beror på? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)