22 januari 2012

Hälg in my heart

Jag tror nästan att dethär har varit bästa hälgen i mitt liv.
Men eftersom mina hälger ofta överträffar varandra nuförtiden
så kan man inte ta det alltför allvarligt :P
På fredagen var min kompisar Ida & Viola hit, vi åt glass,
pratade skit och chillade. Senare for jag till en annan kompis,
och där var det roligt, lol. Sen for vi ut, och jag slapp faktiskt
in till Hukka Pub (jeee...) men inte till Melody :(
På lördagsmorgonen hände en jättemegasuperbra sak,
men det tänker jag inte berätta här just nu :)
Sen hade jag släktkalas i min lilla lägenhet, det blev
ju lite trångt med 16 människor, men det var roligt att träffa alla igen :)
På kvällen for jag till violas, där jag skrattade ihjäl mej 10 gånger.
Senare for vi till en annan kompis och sedan for jag hem eftersom jag
råkade somna, lol. Det blir intressant att se bilder och filmer sen XD
Just nu sitter jag och spelar angry birds på datorn (beroende sen igår),
äter petitchouer (stavning på det?), vilket är det godaste som finns,
och så väntar jag på den kommande krapulan -.-
Senare ska jag duscha, städa och kolla igenom mina tyger.
Jag måste också förbereda mej inför uppkörningen.
Hoppas ni har haft en lika bra hälg som jag, och skål till många
fler sånahär :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)