19 januari 2012

Boooring

Fyyy vad jag har tråkit. Jag vet inte riktigt hur det blev såhär,
igår var jag ju jättestressad över idag? Och nu är jag jättestressad
över imorgon istället :P Så går det när man har mycket man vill
göra men är dålig på att planera :/
Jag klarade föresten teoriprovet, så nu är det bara uppkörningen kvar.
Jag är faktiskt inte så nervös för den. Än.
Jag har somsagt tråkigt, och när man har det börjar man alltid
tänka för mycket. Jag vill inte tänka, jag vill gå ut!
Men det kan jag inte, för jag var just i duschen -.-
Det finns en massa saker jag skulle kunna göra, jag vill bara inte.
T.ex: Diska, städa min tyglåda, bädda min säng (why?), städa i min
klädstol, sova, öva till uppkörning (har jag faktiskt redan gjort), damsuga,
och om jag blir riktigt desperat kan jag ju räkna lite matte elr ngt...
Jag skulle ju kunna sitta och slöa vid datorn, men min mokkula är
så skit att jag bara blir irriterad. Det är typ ett mirakel att jag ens kan skriva
dethär. Blä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)