7 januari 2012

Galet

Jag har blivit hes och det känns som om jag har
en boll i halsen, så jag sitter här och harklar mej hela tiden.
Jag tycker det är roligt att vara hes XD
En gång i skolan tappade jag rösten när jag skulle
prata med min lärare :P I alla fall, när jag har roligt
lider bloggen. I torsdags fick jag äntligen samtalet
jag väntade på, och for ut. Jag hade tänkt mej nånsorts
filmkväll, så jag for i mjukisbyxor, men det blev ngt helt annat.
Jag sjöng karaoke (högt och falskt, yes), åkte bil halva natten
lite överallt och en massa annat. For och sova 9, på morgonen.
Gissa hur trött jag var igår då, och illa mådde jag.
Nåja, på kvällen for jag i alla fall till en kompis, och vi satt
och diskuterade och redde upp en del saker.
Sen en 1-tiden på natten for jag igen med och köra
runt i jeppis, med mozart (!?) på hög volym.
Sen tittade vi film och jag kom hem så tidigt som 5 på morgonen. 
De senaste dagarna har jag fått reda på en hel del saker, 
både om mina kompisar och om såna jag inte känner så bra.
En sak blev jag otroligt chockad över, en sak jävlit arg,
(vissa människor är så jävla elaka), och en började jag må riktigt
dåligt av, fast jag trodde att jag inte skulle bry mej. Jag kanske
känner mer än jag trodde. Jag vet att det blir lite råddigt och
kryptiskt här nu, men jag kan ju inte skriva allt här, men samtidigt
vill jag skriva av mej, och det är ju faktiskt min blogg. En sak har
jag i alla fall fått helt klart för mej nu, vilket känns ganska skönt :)
Idag ska jag äntligen ta den där lugna dagen tror jag, det behövs.
Jag borde väl också svänga tillbaka dygnet, så jag orkar upp på måndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)