5 januari 2012

Lååångt inlägg med mina förvirrade tankar p.g.a. Uttråkning.

Här sitter jag och är uttråkad.
Snart ska jag hitta på ngt, med eller utan hjälp.
De senaste 2 dagarna har jag gått runt jeppis 100 ggr ungefär.
I klackskor (man halkar inte då).
De senaste dagarna har jag inte haft någon matlust alls,
vilket gör att jag blir irriterad när jag blir hungrig.
Och eftersom jag har så mycket (eller många) att bli irriterad på,
så tycker jag att jag mest går runt och surar.
Ååååh, jag tror jag har hittat vad mitt problem är.
Jag blir uttråkad direkt. Nu skulle det liksom gärna få hända
ngt i mitt liv. Jag tror jag har blivit bortskämd med dethär
att det hela tiden ska hända ngt. Det har egentligen hänt alldeles
tillräckligt på nyår, men hallå, det var ju 5 dagar sen!
Det ska hända ngt hela tiden tack. 
Imorgon är det fredag, och då kommer det ju att hända en del,
först ska jag tvätta -.- och sen på kvällen ska jag vara med några
kompisar och tala om lite saker.
Igår var jag också såhär rastlös, och det slutade med att jag gick ut
och gå. Kl 12. I klackskor. Jaja. Jag tänker alltid bäst när jag är
ut och gå och har mp3n på full volym.
Och nu blev jag ju inte gladare av att det inte går att byta låtar i min mp3.
FML.
Det är ett litet hål i mitt tak som jag inte kan komma på vad det har
användst till? Jag fryser, vilket inte är så konstigt eftersom det är 19,3
grader i min lägenhet. KALLT.
Det är roligt att skriva sånahär inlägg, där man bara typ skriver om hur man
"känner", och sina "känslor". Men jag har ju inte helt blonderat bort
alla hjärnceller än, så jag skriver inte vad som helst här.
Det som är bra med att jag är arg, är att jag blir så himla effektiv då.
Jag kan städa hur länge som helst typ. Jag måste hitta ny musik,
jag har spelat sönder alla mina senaste favoritlåtar :/
Och jag måste hitta några bra filmer. Jag kollade i min filmmapp
med filmer som jag inte hade sett än, och ingen såg kul ut.
Så jag försökte se allihop, men orkade ca. 3 minuter med varenda,
sen tröttnade jag. Imorse försov jag mej, jag gjorde samma
dumma blondinfel som jag har gjort många gånger förr.
"Jag ska vara där 10, då sätter jag klockan på halv 9, det är
ju 09.30". Eh, jo, jag hade en halvtimme på mej att fixa mej
och ta mej dit jag skulle. Det är ju inte så att jag faktiskt tror att
halv 9 & 09.30 är samma sak, men när man är trött och distraherad så...
Jag borde fixa mina naglar. För er som inte visste höll jag på massor med
det för typ 2 år sen, men nu har jag aldrig tid med det. Förutom nu XD
Nej på sant, snart far jag antingen ut eller så och sova.
Det är ju liiiite irriterande när vissa inte aldrig hör av sej.
Fast de har lovat. Dessutom är jag skittrött på allt skitsnack,
även om jag säkert har förtjänat en del av det.
Jag nämner inga namn här, men de som känner sej träffade kan ju
äta lite tvål eller så. Nu är det 9 dagar tills jag fyller.
Jag har inte riktigt bestämt mej för vad jag ska göra,
och det blir bara svårare av att alla ändrar sej hela tiden.
Liksom kom igen, jag fyller bara 18 en gång!
Som sagt, fml just nu.
Dethär har inget med föregående att göra, men jag undrar, varför
vägrar vissa personer att se saker från andras sida?
Man kan ju åtminstone försöka, jag lovar att man inte dör av det.
En sak som jag hatar är dubbelmoral, speciellt om ngn säger åt
mej att inte göra en viss sak, och sedan gör den samma sak själv.
Dessutom hatar jag när någon försöker bestämma över mej.
Lärare och föräldrar och så är ju en sak, men andra, nej.
Jag tål det inte, och gör oftast tvärtemot bara för att bevisa
att ingen kan bestämma över mej. Jag har ofta skrivit (eller iallafall
tänkt) om hur mycket jag har förändrats nu på ett och ett halvt år.
Och varenda gång jag har sagt det har jag missat en sak.
Jag förändras fortfarande. Jag lovar, folk jag gick i högstadiet
skulle inte tro på hälften av vad jag har gjort, jag var helt enkelt
inte en sån person då. Jag undrar hur jag är om 2 månader,
är jag en helt annan person då igen. Och kom inte med ngt såntdär
tjat om att man ska vara sej själv nu, jag är ju mej själv,
men förändras får man väl. Det är på sant skitkallt här.
Mina händer är som isbitar. Att värma sej med hjälp av hårfönen
hjälper bara en liten stund.
By the way, grattis till alla som har orkat läsa ända hit :P
Det jobbiga med att gå ut och gå är att jag måste ha högklackat.
Jag har bara ett par lågskor, och de är sommarskor, så de är 
helt platta under, vilket betyder att jag halkar. Japp, det har testats.
Med klackskor kan man ju trycka ner klacken i marken. 
Speciellt om man är arg :P Jag tvekar bara för att det är så
kallt ute, och jag fryser ju somsagt redan. Dessutom verkar det
som om jag har torterat mitt hår med hårfönen helt i onödan nu.
Aj sidu nuu händer det ngt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)