19 januari 2012

Happy happy

Jag har blivit dummare sen jag fyllde 18.
Jag kan inte lägga min telefon på alarm längre,
jag måste kolla att det faktiskt är rätt ca. 100 ggr,
för om jag vill vakna halv sju lägger jag liksom på 07.30!
Idag hoppas jag att jag är i rätt tid, men jag sitter hela tiden
och kollar på klockan, så att jag inte har missat ngt.
Imorgon är det fredag = helg = kul! :D
På fredagen ska jag förhoppningsvis träffa en kompis,
och senare en annan kompis, eller tvärtom.
På lördag har jag släktkalas i min lilla lägenhet,
senare ska jag och viola hitta på ngt kul :)
Igår satt jag och övade på ajokaista halva kvällen,
och eftersom jag övade en gång just också tror jag faktiskt
att jag åtminstone har en liten chans att klara dethär.
Snart ska jag släpa mej iväg till skolan -.-
Det blir längsta skoldagen för mej hittills, eftersom jag
har försovit mej och missat lektioner de första dagarna.
Bra start på terminen dethär :P
By the way märkte jag för ngn dag sen att jag har börjat
lyssna på gladare musik. Det kan ju bara vara ett bra tecken :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)