28 december 2011

Jullov förevigt

Här ligger jag med äggula, honung och olivolja i håret.
Det ska tydligen vara bra mot torrt hår, men jag är lite
misstänksam. Jag tvivlar på att jag någonsin får dethär ur håret.

En sak som jag har tänkt på; alla skriver ju att de vill att lovet
aldrig ska ta slut. Jag håller inte med. Inte för att jag så himla gärna
vill tillbaka till skolan och allt detdär, utan för att jag skulle
bli galen om jag skulle vara ledig hela tiden. Visst, jag skulle
gärna ha ett längre jullov, men för alltid? Nää.
Ja skulle inte veta vad jag skulle göra av det.
Dessutom, om man har lov hela tiden, vad har man då att se framemot?
Å andra sidan skulle jag gärna ha lov från ngt annat än skolan :P
Nåja, vi har ju mer än halva lovet kvar, ni hinner nog tröttna :)
Dessutom är det ju ingen snö, så man kan inte åka slalom, köra
skoter eller ngt roligt :( Imorgon kommer i alla fall en av mina kompisar
hit, och då har jag väl rätt att ta en paus från städningen, right?
Haha, det gör jag ändå!
Tyvärr får ni ingen bild, för jag har tömt min dator
för min pappa ska omformatera den elr ngt sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)