31 december 2011

Happy New Year :D

Okej, dethär blir sista inlägget för i år :)
Igår flyttade jag hemifrån på riktigt.
Jag bor nu i en egen lägenhet :D
Det är naaaaajs! Dessutom har det hänt en massa
andra bra saker de senaste dagarna, och ikväll
kommer att bli aaaaawsome :D
Om jag nu kan bestämma mej för vad jag ska ha på mej...
Sååå jag hade en riktigt bra början på 2011, och det
första halvåret var typ bästa tiden i mitt liv.
Sen var sommaren rätt så jobbig, men det var först
till hösten som det blev riktigt jobbigt.
Pga. det bråkade jag en massa och tappade kontakten
med flera st, ngt jag försöker reparera idag.
Men allt som allt har nog 2011 varit ett bra år,
och en hel del festande har jag också hunnit med.
Och jag hinner ju ännu lite ;D
Jag hoppas att 2012 blir ännu bättre är början av 2011.
Några nyårslöften har jag inte, mer än det vanliga,
ät nyttigare, träna mer, ta bättre hand om mitt stackar hår osv.
Nåja, snart kommer det folk hit, så nu önskar jag er ett
gott nytt år, så ses vi sen :D

Bild från julafton då vi var till kyrkogården och tände ljus.
Vilken bra fotograf jag är då. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)