26 december 2011

-.-

Enligt facebook verkar halva resten av världen antingen vara ute
och festa eller så mysa med familjen.
Jag är lite rebell och gör inget av det, jag packar.
Why? Nå för att jag ska flytta snart, så därför
tömmer jag bl.a. min bokhylla som jag ska ha med mej.
Dessutom har jag och min mamma varit upp på vinden
och rotat igenom gamla bestick och liknande som jag
också behöver. För ngn timme sen beställde jag nytt löshår,
så jag skulle inte ens ha råd att festa om jag så ville :(
Dessutom är jag jättetrött, både av att flytta + av telefonsamtal
kl 4 på morgonen. För att komma upp till vinden måste man flytta
bilen och lägga upp en stege, och när jag skulle flytta bilen
körde jag nästan över mammas cykel. ooops :P
Jag är lite avundsjuk på alla som har mysigt jullov,
för mitt är fullt av städning och körkortsövning.
Men lite julmys har jag nog hunnit med, vi spelade monopol
tidigare idag, och jag vann stooort :D
Jag skulle gärna hoppa över tisdag och onsdag nu,
för då händer inget roligt... Föresten har jag kommit på en
till sak jag ska göra med mitt hår, men jag lovar, det sliter
typ inte alls och det är absolut ingen stor/dyr förändring.
Men sedan har vi ju dendär tungpiercingen som ska lagas också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)