22 december 2011

Jullov :D

Jag kom hem från julfesten för ett tag sen, och nu har jag typ städat.
Städa verkar vara det enda jag har gjort de senaste dagarna.
Nu tänkte jag sitta vid datorn en stund, sen packa, sen ut på ett litet ärende,
och sen far bussen 18.15 tror jag. Den kommer säkert att vara proppfull -.-
På den positiva sidan, som en kompis sa: He sniiar! (snöar) :D
Och det är bara 2 dagar kvar till jul :D Och bara lite över en vecka kvar
till nyår ;) Jag tror föresten att folk blir snällare runt jul (utom vissa a**holes),
för de senaste dagarna har jag rett ut lite gammal skit med två helt olika kompisar,
+ att en som jag trodde totalt hatade mej tydligen inte hatade mej så mycket ändå :)
Nu har jag föresten ändrat mej, det ska bli otroligt skönt att komma hem!
Min pappa skickade en bild på vår julgran igår, och jag fick massa julfeelis.

Såhär såg jag ut på julfesten idag, med vit korsett och röd rosett :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)