22 december 2011

Damp

Ååååå, jag får ngt feeeeel!
Jag är så jäkla rastlös! Jag har suttit här nu i snart 3 timmar (!)
och tittat film! (och städat, lagat mat, packat, ätit o.s.v.)
Bussen far 18.15, och jag tänkte; "Bra, då hinner jag packa färdigt".
Det har jag hunnit, och nu är jag sååååå uttråkad och vill bara hem! NU!
Dessutom är jag på helspänn, för det hörs jättebra in i lägenheten
när någon annan går in i sin lägenhet, och idag verkar det komma ngn
varenda minut! Och varenda gång tror jag att det är någon som
försöker bryta sej in! (?) 
By the way är mina nyårsplaner ganska klara, jag och 2/3 kompisar ska
vara hos mej (min klasskompis lägenhet alltså), och sen ska vi ut på
stan, förhoppningsvis finns där kul folk. Om det inte finns det brukar det
nog gå bra ändå :P Men jag har ingen aning om vad jag ska ha på mej :(
Det måste ju vara ngt varmt, så det utesluter typ allt. I alla fall allt snyggt.
Därför funderar jag på att göra ngt sorts undantag och slösa liiite pengar
för att ha ngt snyggt att ha på mej då. Men vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)