21 december 2011

Jullov imorgon

Nu har jag snart fixat klart allt för idag :)
By the way kommer ni snart att få reda på en stor förändring
som jag har gjort ;) (Nej, jag har inte opererat ngt -.- )
Jag började mittiallt tänka på alla människor jag saknar.
Min familj, min släkt, kompisar från Maxmo och andra ställen
som jag inte har sett på länge, och en del andra personer
som bara inte finns i mitt liv längre. Det som är bra med jullovet
är att jag kommer att träffa en del av de människorna :)
Det dåliga är ju att nu kommer jag inte att se mina kompisar i
Jeppis och sådär på ett tag :(
Dessutom kommer jag att sakna att bo själv, ja kommer 
att bli knäpp de 9 dagar jag ska vara hemma.
Jag tänker alltså inte ha ngt jullov fullt med fest (elr jo,
på nyår såklart), utan ska mest ta det lugnt, öva på körkortet,
träffa kompisar och vila upp mej :P (och köra snöskoter hoppas jag?)
Nej just ja, det finns ju ingen jävla snö!!! -.-
Nu ska jag städa mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)