25 december 2011

GOD JUL

Hehe, god jul i efterskott :P
Jag slapp nog hem tillsist :) I fredags latade jag mej och lagade julgodis,
(ingen bra kombination). Julkolan blev god, knäcken blev så hård och bränd
att man måste hacka den i ngt för att få den i bitar...
Igår for vi runt och hälsade på släktingar och till min stora förvåning
fick jag faktiskt en del julklappar fast jag har varit så elak! hehe, skojja :P
Jag fick en hel del, bl.a. hårfön, plattång, godis, pengar, en bok, vantar,
och en massa bilsaker :) Idag är också en slappdag, men imorgon börjar allvaret.
Jag har massor att göra, tex. städa ur min bokhylla (ska ha den i min lägenhet),
läsa på körkortet, och lite andra hemliga saker :P
Men nu ska jag njuta av julen, hoppas ni gör det också :D

Ps: Det regnar O.o
Ps2: Det går tydligen inte att kommentera, i don´t know why :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)