24 november 2018

Moving

Hej hej hemskt mycket hej!
Du läser bloggen som består av sporadiska inlägg med ursäkter om
varför det inte uppdateras oftare. Intressant va? :D

Nåmen, nu har jag en ny sak att skylla på: vi ska flytta snart! Som vi
alla vet innebär en flytt massor av packning och pappersfixande, och
denna gång är det ännu värre än vanligt, eftersom vi faktiskt köper
vårt boende. Spännande, läskigt, stressigt och roligt om vartannat. 
Före jul borde vi vara inflyttade, så kanske åtminstone mängden
inredningsinlägg stiger sen efter det. Mina symaskiner är nerpackade
redan, eftersom sy-lusten har försvunnit helt denna höst. Men jag
misstänker att den dyker upp igen när det är dags att sy nya gardiner :)
Läsningen har också nått en ny lägstanivå av en läst bok i november...
Men stickar, det gör jag mest hela tiden :P Så för tillfället är det
alltså stickning, packning och flyttkaos som invaderat mitt liv.

Skola och arbete håller jag förstås också på med, i torsdags var jag
på arbetsresa till Karis, och imorgon påbörjar jag mitt yrkesprov.
Vad jag försöker säga är alltså: förvänta er ingen ökad uppdatering
inom den närmsta tiden. Jag har nog funderat om det ens är värt att
ha kvar bloggen längre, men jag vill ju kunna skriva nu som då.
Och det är ju inte som att jag försörjer mej på mitt bloggande eller så,
så varför skulle jag egentligen behöva nå upp till någon viss blogginläggs-
gräns i månaden. Om det nu är någon som faktiskt läser min blogg
regelbundet så har ni väl lärt er att jag inte uppdaterar regelbundet
vid det här laget :P Vi hörs när vi hörs ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)