28 juli 2018

Semesterfeelis

Hej hej!
Jag tänkte bara skriva ett kort inlägg här, för att tala om att jag
lever och att uppdateringen fortsättningsvis kommer att vara låg.
Delvis p.g.a. det otroligt härliga vädret, och delvis på att min dator
har bestämt sig för att försätta sig själv i terminalvård, och därmed
är ganska jobbig att handskas med för tillfället. Så småningom ska
jag nog ta tag i det hela och fixa den/köpa en ny, men för tillfället
känns det ganska skönt att vara nästan utan :P Annars så kom Jani
äntligen hem för en vecka sen, så de dagar jag inte har jobbat har
vi mest solat och simmat ^^ När jag nu någon gång befinner mig
inomhus har jag hunnit sy och läsa en hel del, 2 sommarklänningar
är klara, och en tredje på gång, så dem kommer ni säkert att se här,
när jag orkar ta tag i hela data- och blogg-grejen igen. Nu har jag
dock bara ett arbetsskift kvar och sen blir det semester! :D
Njut av solen, så ses vi i augusti nån gång ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)