15 juni 2018

Mina sommarplaner 2018

Inspirerad av diverse olika finlandssvenska bloggar tänkte även
jag att jag kan ju skriva ner mina sommarplaner, om inte annat
så att jag kommer ihåg dem :P Jag har tänkt att...

... jag ska ha semester. Jag har hela 2 stycken semesterdagar att
ta ut, men eftersom jag arbetar skift och inte 100 % fick vi pusslat
lite så att jag har en hel vecka ledigt i slutet av juli ^^

... jag och Jani ska åka iväg på en 4-dagarsresa till ett slott!

... vi ska på bröllop! :D

... jag måste väl räkna med skola i mina sommarplaner, eftersom
första skolveckan infaller redan i början av augusti!! Vems ide
var det??!

... jag ska försöka hålla igång och motionera/träna/springa
ca 3 gånger/vecka hela sommaren!

... jag ska sy och läsa så mycket jag hinner!

... vi ska hinna ett varv till Kalajoki vid något tillfälle.

... jag ska träffa mina kompisar så mycket jag hinner :)

... jag ska försöka hinna på något program från Jeppisdagarna.

... jag ska försöka hinna och hälsa på hundvalparna en gång till! <3

Så, ganska perus sommarplaner har jag ju, att resa lite smått och att
njuta så mycket jag nu hinner ifall det råkar vara sol nångång när jag
har ledigt :P Jag är nog ändå mest excited över min lediga vecka och
min och Janis mini-resa, men mer om det sen när det närmar sig ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)