3 maj 2018

Tyginköp och sömnadsplaner

Alltså, jag har verkligen kommit igång med sömnaden de senaste
dagarna, och det är så roligt! Igår var jag ju som sagt och inhandlade
lite olika tyg, så de tänkte jag visa åt er.


Först har vi då detta underbara tyg. Nästan direkt jag kom hem från
arbetet idag satte jag mig vid symaskinen, och för en kvart sedan
blev tygväskan färdig ^^



Hur somrigt?!


Och så var det detta tyg då igen ^^ Som vanligt, omöjligt att
få på bild (eller snarare väldigt realistiskt - det ser ju ut sådär),
men såå häftigt *ganska lättimponerad*


Jag har en plan för detta tyg, men exakt vad är lite hemligt ännu ;)


Sen köpte jag också det här somriga tyget, som ät tunt och
fladdrigt och ska bli nån typ av sommarklänning :)


Det var förresten riktigt roligt att stryka detta tyg, för det
gick så lätt och blev så platt x)


För några dagar sedan fick jag också en ide om vad jag ska göra
av lite olika resttyger som jag har samlat på mig. Om det blir bra eller
inte lär vi ju se, men det är roligt att ha ett projekt att ägna sig åt,
så vem bryr sig? ^^


Och så avslutar vi med en bild på detta fina tyg som jag hittade
vid HH kangas, men inte köpte eftersom det var lite väl skrikigt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)