7 december 2017

Julpynt


Nåja, nu ska ni få se på julfeelis!
Igår bakade vi som sagt pepparkakor, och eftersom det roligaste
(och godaste) är glasyren gick vi all in på den :P


Såhär ser det ut i vårt sovrum, som går i ljusblått och vitt.


...och så några tomtar som tittar fram. Eftersom jag inte tyckte att
min minijulgran passade någonstans lämnade jag till sist bort den
och lade glitter i en blomma istället :P


I vardagsrumsfönster trängs också tomtar, julbelysning, fejkbambu
och palmträd (?). Vardagsrumsgardinerna ska fållas och strykas
före jag täcks lägga upp bild på dem ^^


I köket går temat på rött, med nyinköpt löpare från Ikea, 
virkad överkappa från mammas gömmor, och undrekappa från
Jätti rätti.


Jag är riktigt himla nöjd med vårt köksfönster, man blir liksom glad
och snäll direkt man ser det ^^ Och vi har t.o.m. en hyacint!


Dessa supersöta snögubbar har jag velat ha i typ 2 år, och nu köpte
vi dem äntligen! ^^ (från clas ohlson)

Jag är redo för julen! :D (paketerade julklappar i förrgår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)